قوانین و شرایط




کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های بوی بهار، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی بوی بهار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه و در اپلیکیشن منتشر می‌شود و استفاده از سایت و اپلیکیشن و خدمات بوی بهار به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد. قوانین ممکن است در هر لحظه تغییر و یا اصلاح شود ، لذا استفاده از خدمات بوی بهار به منزله اطلاع از قوانین و قبول قوانین قبل از هر بار مراجعه به برنامه و استفاده از خدمات میباشد. ثبت، پردازش و ارسال سفارش ثبت سفارش در بوی بهار در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در بوی بهار ، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش بوی بهار بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بوی بهار به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای بوی بهار محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد. درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود ، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای بوی بهار محفوظ است. بوی بهار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب کاربری ، کاربر واریز و کاربر میتواند کالای مشابه خرید نماید و کاربر با ورود به بوی بهار می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

روش پرداخت مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی کالا باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در بوی بهار شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان بوی بهار از طریق شماره تلفن 02195118541 اطلاع دهد.

در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان بوی بهار اطلاع داده شود. کارشناسان بوی بهار ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان بوی بهار اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بوی بهار عودت شود.

قوانین کلی قوانین و شرایط کاری با شعبات و فروشگاهها طی قرار دادی بین شرکت و فروشگاه منعقد شده و لازم الجرا میباشد و فروشگاه با امضا و شروع فعالیت کلیه قوانین را پذیرفته و ادعایی ندارد. هر گونه اختلاف در حسابها و قیمتها و مشکل در خدمات و اشتباه واریز فقط تا 5 روز قابل پیگیری میباشد و پس از ان دیگر امکان پیگیری وجود ندارد و عدم اطلاع و پیگیری تا 5 روز به منزله قبول و عدم مشکل از سمت کاربر می باشد.

تمامی کارتهای هدیه ای که مدت مشخص دارند پس از پایان مدت کارت ، هر گونه هدیه و تخفیفی که به واسطه ان کارت به کاربر تعلق گرفته باشد حذف و یا غیر قابل برداشت میگردد.

هرگونه هدیه و تخفیفی که به کاربران داده میشود اعم از تخفیفاتی که به اطلاع کاربر میرسد (برای ترغیب به جهت استفاده از خدمتی ) و یا بدون اطلاع ، تا زمان عدم استفاده قابل برگشت بوده و مجموعه بوی بهار میتواند هدیه یا تخفیفات را در صورت استفاده نشدن کسر نماید.

کاربران در صورت استفاده از خدمات ویا ورود به اپلیکیشن بوی بهار و استفاده از ان فقط به میزان رقم خالص پرداختی خود حق استفاده از خدمات و یا خرید کالا را دارند و اگر به واسطه پرداخت یا عدم پرداخت مبلغی ، تخفیف و یا هدیه از سوی بوی بهار به کاربر تعلق گرفته باشد ، کاربر حقی بابت مبالغ بیش از پرداختی نداشته و بوی بهار میتواند هدیه یا تخفیف را کسر ، حذف ، غیر قابل برداشت و یا زمان استفاده از ان را مشخص و یا زمان استفاده را تغییر دهد .

قسمت سرمایه گذاری و مشارکت در خرید که در اپلیکیشن موجود است با دوره یکساله میباشد و کاربران در صورتی که رقمی در این بخش گذاشته باشند تا یکسال از تاریخ واریز وجه امکان درخواست بازگشت وجه خود را ندارند و ادامه سرمایه گذاری پس از یکسال نیز به تشخیص بوی بهار بوده و بوی بهار میتواند پس از گذشت یکسال اقدام به تمدید و یا عودت وجه به کاربر نماید . چنانچه به درخواست کاربر و همچنین موافقت بوی بهار زودتر از دوره یکساله وجه به کاربر عودت گردد ، تمامی هدایا و تخفیفات و سود و هر انچه که به واسطه سرمایه گذاری به کاربر داده شده از اصل رقم سرمایه گذاری کسر و الباقی به منزله تسویه حساب پرداخت میگردد و کاربر نسبت به این موضوع اطلاع و اعتراضی ندارد.

چنانچه کالایی بیش از رقم مصوب به کاربر فروخته شود و یا در کالا و یا خدمت ارائه شده به کاربر نقص و مشکلی وجود داشته باشد ، مسئولیت رفع مشکل و جبران خسارت به کاربر مستقیما با شعبه ای ( فروشگاه ) که کاربر از ان خرید نموده بوده و بوی بهار مسئولیتی بابت این موارد ندارد. وجوه واریز شده بابت استفاده و خرید خدمت و یا خرید کالا به هیچ عنوان قابل عودت نبوده و کاربر صرفا میتواند از خدمات و یا خرید کالا بابت وجوه پرداختی و اعتبار در کیف پول خود استفاده نماید و واریز وجه به منزله قبول این موضوع از سمت کاربر بوده و امکان درخواست و عودت وجه به صورت ریالی ممکن نمیباشد بوی بهار در هر زمان و به تشخیص کارشناسان خود میتواند با توجه به بروز مشکلات احتمالی حساب کاربران را مسدود و یا اعتبار کاربران را تغییر دهد در صورتی که به تشخیص کارشناسان بوی بهار حساب کاربر و یا کاربرانی افزایش بدون دلیل اعتبار داشته باشد ( رقمی بیش از رقم پرداختی از طریق درگاه بانکی در حساب باشد ) بوی بهار میتواند بدون اطلاع نسبت به مسدودی حساب کاربری و کسر رقمهای مازاد ( اعم از واریز اشتباه ، هدیه ، تخفیف ) اقدام نماید میزان ، زمان و چگونگی تخصیص تخفیفات و هدایا به کاربر و یا کاربران به تشخیص بوی بهار بوده و بوی بهار بدون اطلاع قبلی میتواند نسبت به تغییر ، افزایش و یا کاهش موارد فوق اقدام نماید خرید کالاها و ارائه خدمات در بوی بهار با محدودیت همراه بوده و کاربر با نصب اپلیکیشن و استفاده از بوی بهار نسبت به این موضوع اطلاع داشته و هیچگونه اعتراضی ندارد و در صورتی که کاربری نسبت به خرید کالاهای اساسی ( برنج – روغن – ماکارونی – قند و شکر – چای – غلات – حبوبات ) بیش از یک عدد و سایر کالاها بیش از 3 عدد اقدام نماید ، این مورد تخلف بوده و بوی بهار مجاز به کسر تمامی هدایا و تخفیفاتی که از ابتدای حساب کاربری تا حال کاربر داده شده است ، میباشد لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان بوی بهار از طریق شماره تماس 02195118541 اطلاع دهید.